sammanfattning av helgen

Har somsagt varit tivoli i helgen,har haft en helt sjukt bra helg och nu två dagar senare mår man som man förtjänar..
I fredags började vi hemma hos mig och runt elva drog vi vidare ner på tivolit, några skrapsår och sönderskriken hals senare drar jag med mig linn,emelie,pontus på minikrogen och äter mat sen gick vi hem till mig och sov!
igår så förade vi hemma hos mig igen med samma folk, och när klockan slog tio drog vi oss neråt mot stan,umgicks med linn,jonas och pontus hela kvällen och kände att pengarna omvandlades till åkband!
klockan slog halv två och jag gick till lidl och blev upphämtad av A och följde med honom hem för lite sömn!
Kom hem för ett tag sen och har precis städat lägenheten,sitter nu och inväntar emelie för att gå ner på marknaden och trycka i oss våran efterlängtade langos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0